Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Indonesië van Hans en Jolanda Schroer - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Indonesië van Hans en Jolanda Schroer - WaarBenJij.nu

Bangkok

Door: Hans Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Hans en Jolanda

20 Februari 2014 | Indonesië, Bangkok

20 februari

Vanochtend werden wij om 6.00 uur gewekt, voor de fietstocht door Bangkok.Wat een beleving die fietstocht door Bangkok
(blij dat wij een goede verzekering hebben afgesloten)
Fijn dat we bij een goede organisatie waren genaamd Co. v.Kessel. Zij hebben ons goed door Bangkok geloosd.
Daarna lekker geluncht bij een Thai.
Tot afsluiting van de middag zijn wij met een locale gids door Chinatown gewandeld.
Vanavond gaan wij naar een Calypso show . De mannen zijn vrouw geworden en voeren daar een show op.
Het was een geweldige show, je kunt niet zien of het een man of vrouw is. Veel dansen en zingen, prachtige kostuums hebben de vrouwen aan. Fijn om het eens gezien te hebben.

• 20 Februari 2014 - 19:25

Jildau:

Zo te horen een leuke dag gehad! Hoe was de show?