Kho Samui - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Hans en Jolanda Schroer - WaarBenJij.nu Kho Samui - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Hans en Jolanda Schroer - WaarBenJij.nu

Kho Samui

Door: Hans Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Hans en Jolanda

03 Maart 2014 | Thailand, Krabi

Vanmorgen lekker uitgeslapen, het is uiteraard toch vakantie.
Na een lekker ontbijt gaan wij lekker naar het strand, wij moeten toch met een kleurtje thuiskomen in de winter.
je kunt niet lang in de zon zitten te heet wel 38 graden, dus zoeken wij al snel de schaduw op.
Om 14.00 uur besluiten wij om weer naar ons Italiaans restaurantje te gaan eten en natuurlijk voor de cocktail tropicana
Jammer dat je het uitzicht niet mee kan nemen naar huis.
Na het eten besluiten Tiny en ik dat wij wel een voet masage willen hebben.Wij op pad , er zijn er twee in de buurt maar de eerste is te duur dus op pad naar de tweede en bingo hier is het goedkoper. Wij naar binnen voor de voet massage.Een leuke homo verwelkomt ons. Eerst in een badje hij pakt mijn voet en voelt aan mijn hakken en zegt oooh wat een eelt, wij lachen ons rot.Hij doet zijn vinger voor de mond, hij mag dit niet zeggen, wij weer lachen.
Dan begint de voet masage, wat heerlijk nog niet meegemaakt zo lekker, wij vallen alle twee bijna in slaap.Na 1 uur zijn mijn voeten gemasseerd .Wat voelen wij ons relaxed.
Om 19.30 gaan wij eten met Tiny Jan Willem, Carla Chris en wij,
Tiny en Jan Willem vliegen morgen weer naar huis, jammer wij konden het heel goed samen vinden.