Krabi -Koh samui - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Hans en Jolanda Schroer - WaarBenJij.nu Krabi -Koh samui - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Hans en Jolanda Schroer - WaarBenJij.nu

Krabi -Koh samui

Door: Hans Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Hans en Jolanda

02 Maart 2014 | Thailand, Krabi

28 februari
vanmorgen om 7.00uur opgestaan, wij gaan vandaag voor het laatst verkassen naas Koh samui een eiland.
De bus vertrekt om 8.30 uur.
Onderweg hebben wij nog een boottocht over de rivier.
Wij varen eerst over een brede rivier totdat wij afslaan en dan komen wij in het paradijs terecht , wat je daar ziet is zo mooi,
Ijsvogels, watervaranen,dichte begroeiing over de rivier. Wij vaarden onder een tunnel van palmtakken. Veel hutjes langs de oevers waar mensen wonen.
Om 12.30 gaan wij lunchen met de groep, Thomas is hier nog niet eerder geweest, dus wij zijn proefkonijnen, maar het Thaise eten is heerlijk . Een afscheidsrede voor Thomas want hij gaat ons vandaag verlaten en gaat niet mee met de Ferry.Wij zijn met de pet rond geweest, Thomas had het verdiend, wat een goede gids hebben wij gehad.Om 14.00 uur vertrekken wij richting de Ferry die ons naar koh Samui brengt. Om 15.00 uur vertrekt de Ferry naar koh samui. Wij komen om 16.30 aan, er staan busjes klaar die ons naar het hotel El Lemson brengen. Onderweg was het schrikken wat een chaos op de weg, en wij maar denken dat wij in een paradijs zouden belanden.Aangekomen in hét hotel was het ook een chaos,(wat missen wij Thomas die regelde alles zo goed)maar uiteindelijk kregen wij de sleutel van onze lodge. Wat waren wij moe en konden het allemaal niet meer zo goed inschatten.De lodges zijn erg mooi, wij besluiten vanavond om in het hotel te gaan eten en dan vroeg naar bed te gaan.