Krabi - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Hans en Jolanda Schroer - WaarBenJij.nu Krabi - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Hans en Jolanda Schroer - WaarBenJij.nu

Krabi

Door: Hans Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Hans en Jolanda

27 Februari 2014 | Thailand, Krabi

27 februari

Wij hoefden vandaag niet zo vroeg op te staan om 8.30uur, de busjes kwamen pas om 9.00 uur.
Wij gaan naar Wat Tham Sua (tijgertempel)die wordt zo genoemd omdat de rotsformatie op een tijgerpoot lijkt. Er leven hier nonnen en monniken .Op de rotswanden leven vele apen, zij komen naar beneden om eten te halen die de monniken en nonnen hun geven.
De tweede tocht ging naar de warmwaterbronnen (Hotspring waterfall)wat een prachtig natuurgebied met kleine warme watervallen. Wij moesten 1 kilometer lopen door de jungle naar bijzondere mooie heldere poelen en kleine watervallen .
Na 1 kilometer kwam de verrassing een mooie rivier met rotspartijen waar warm water over heen stroomde, je kunt daar heerlijk op een rotspartij zitten of liggen in het warme water. De natuur is hier zo mooi, niet te omschrijven.
Daarna gingen wij lunchen.
De laatste trip gaat naar Emeraldpool.
Nu gaan wij naar een groot meertje met glas helder water waarin wij konden zwemmen.
Het meer werd gevoed met schoon warm water uit de bergen, en aan de andere kant liep het over over de boomwortels.
Hier was het erg druk veel groepen Thaise mensen in dezelfde kleding. Om 16.45 kwamen weer in ons hotel in Krabi aan.

• 27 Februari 2014 - 12:08

Jildau:

Leuk! Hoe is verder het reisgezelschap? Zijn jullie meer op jezelf of doe je juist veel samen met de anderen? En mensen van jullie leeftijd of gemengd?

• 28 Februari 2014 - 22:26

Andy:

Een beetje gegoogled, wat zitten jullie in een prachtige omgeving! blijf volop genieten en laat van je horen.