Khao Sok - Reisverslag uit Bangkok, Indonesië van Hans en Jolanda Schroer - WaarBenJij.nu Khao Sok - Reisverslag uit Bangkok, Indonesië van Hans en Jolanda Schroer - WaarBenJij.nu

Khao Sok

Door: Jolanda Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans en Jolanda

24 Februari 2014 | Indonesië, Bangkok

24 februari

Wij moesten vandaag vroeg opstaan om 6.30 uur.
na het ontbijt zijn wij met een busje naar het stuwmeer
Chiaw Lam lake gegaan. Met longtail boten gingen wij over het stuwmeer varen .Na een uur legden we aan bij een zandstrand waarna wij 20 minuten door de jungle moesten lopen waarbij wij aankwamen bij de vlotten, die waren gemaakt van bamboe stammen.Wat een prachtige natuur ongerept je kijkt je ogen uit we kwamen uit bij een grot, die wij met de gids bezochten. Daarna vaarden wij verder waar wij konden lunchen bij een op water gelegen resort.
Wij hadden geen keus in het menu, maar wat wij kregen was een enorme grote gebakken vis die daar in het meer voorkomt.
Nog nooit zo'n lekkere vis gegeten. Daarna konden wij daar heerlijk zwemmen in het meer. Het water was warm.
Om 17.30 uur kwamen wij bij onze logde in de jungle.
Toen waren wij toe aan een heerlijk biertje.
S 'avonds nog een heerlijke cocktail gedronken
Het was weer een heerlijke dag.