Khao Sok Nationaal park - Reisverslag uit Bangkok, Indonesië van Hans en Jolanda Schroer - WaarBenJij.nu Khao Sok Nationaal park - Reisverslag uit Bangkok, Indonesië van Hans en Jolanda Schroer - WaarBenJij.nu

Khao Sok Nationaal park

Door: Hans Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Hans en Jolanda

22 Februari 2014 | Indonesië, Bangkok

22 febr
Een fijne treinreis gehad, toch nog kunnen slapen. Om 6.15 uur werden wij gewekt. De bedden werden weer omgebouwd tot zitplaatsen. Om 8.00 uur kwamen wij aan bij SuratThani.
Er is een ontbijt voor ons geregeld, best fijn dat jezelf niets hoef te doen.Om 9.00 uur zijn wij weer vertrokken met een bus naar het Khao Sok National Park. Onderweg hebben wij een rubberplantage bezocht, De boomstam wordt s'nachts ingekeept waarna deze gaat bloeden. Het vocht wordt dan opgevangen en vermengd met azijn zodat het niet meer plakt . Daarna gaat het door een pers en worden de lappen gedroogd over een waslijn.
Van dit latexprodukt worden onder andere ziekenhuishandschoenen Condooms,en in autobanden verwerkt.
Om 12.00 uur zijn wij aangekomen in Khao Sok.geluncht bij de overburen, daar was het de helft goedkopen.Geholpen door een travestiet.Het eten was heerlijk.

• 25 Februari 2014 - 14:15

Jildau:

Leuk om al die verslagen te lezen!