Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Indonesië van Hans en Jolanda Schroer - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Indonesië van Hans en Jolanda Schroer - WaarBenJij.nu

Bangkok

Door: Hans Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Hans en Jolanda

22 Februari 2014 | Indonesië, Bangkok

Vanochtend weer vroeg opgestaan. Wij gaan een boottocht maken over de Klongs. Wat een contrasten tussen Arm en Rijk.
De houten huisjes waren vroeger voor de armen en de rijken hadden een stenen huisje. Maar het teakhout is zo duur geworden dat de rijken de oude huisjes opkopen en het teakhout wordt dan weer gebruikt om nieuwe huisjes van te bouwen.
Daarna hebben wij lekker gegeten op een drijvend restaurant.
Om 19.30 moeten wij de trein halen die ons naar Surat Thani brengt.Om 2100uur worden de bedden opgemaakt in de trein, zodat iedereen kan gaan slapen. het was best een vermoeiende dag.

• 22 Februari 2014 - 18:05

Sylvia:

zijn jullie ook door de bloemenmarkt gevaren? Dat vond ik destijds zo indrukwekkend met al die kleuren.