Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Indonesië van Hans en Jolanda Schroer - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Indonesië van Hans en Jolanda Schroer - WaarBenJij.nu

Bangkok

Door: Jolanda Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans en Jolanda

19 Februari 2014 | Indonesië, Bangkok

Dinsdag 18 februari.Het is zover onze reis kan beginnen.
Om 21.40 vertrokken wij naar thailand! wij hebben een fijne vlucht gehad, de hele nacht geslapen, dus lekker uitgerust. Her vliegtuig land om 14.30 uur. Wij komen op 19 februari aan.
Wij werden goed opgevangen door reisorganisatie Kras. Er stonden twee reisleiders een Thai Damh en een Belg zijn naam is Thomas. Per bus zijn wij vertrokken naar het ibis Riverside Hotel.
S 'avonds lekker gegeten in het hotel waarna wij nog een boottocht hebben gemaakt over de rivier Chao Bhraya.

• 19 Februari 2014 - 11:28

Jildau, Koen, Sten En Elin:

Leuk! We hebben jullie gevolgt via Flightradar24! Zijn jullie een uur eerder aangekomen dan gepland? Veel plezier, we zien uit naar jullie volgende verslag.

• 19 Februari 2014 - 12:10

Hemmy:

Zo te horen is t vliegen meegevallen.
    Ik zag jullie overvliegen.
    Veel plezier.

• 19 Februari 2014 - 12:57

Gert Arentz:

Jammer dat net jullie op vakantie zijn er met een wervelwind de dakbedekking van jullie serre is weggewaaid.
    maar verder geniet ervan.
    de zondagmorgenloper

• 19 Februari 2014 - 13:32

Sylvia:

Leuk dit reisverslag! Beetje leuk gezelschap of reizen jullie individueel? Benieuwd naar de foto's

• 19 Februari 2014 - 16:50

Dini Luiking:

Hele fijne vakantie, geniet ervan

• 19 Februari 2014 - 18:59

Conny:

Hoi.leuk om jullie reis en belevenissen zo te volgen. Heel veel plezier daar!

• 19 Februari 2014 - 19:37

Ingrid Holkenborg:

Nou lieve schatten heerlijk geniet nu. Fiets ze vandaag he. :-)